Вход с регистриран акаунт:
  • Още нямате акаунт? Регистрирайте се
    Забравена Парола

    www.factor-bs.com

    07:41Вторник

    22 Януари 2019

    архив   Facebook   Twitter   Google+   Youtube   RSS feed
    Бургас ° вятър: KM/h 5 дневна прогноза  

    Бургас с особен принос за успеха на Лидл в България

    13-12-2018 0 598

    Снимка:

    Само преди дни Лидл България обяви 8 години на българския пазар. В равносметката, която веригата прави за своето присъствие у нас, се оказва, че Бургас е сред градовете със значителен принос за успехите, които компанията постига.

     

    Един от ключовите кадри на Лидл България е бургазлийката Доротея Митева. Тя отговоря за втората складова база на веригата – логистичен център Кабиле, разположен на 90 км. от Бургас, както и за управлението на половината Lidl магазини в страната – общо 45 на брой. За нея най-важната цел в работата е заедно със своя екип да организира всичко така, че крайният потребител да е доволен от обслужването в Lidl и да разпознава веригата като първа и любима за своето пазаруване.

     

    Веднага след като завършва висшето си образование в Германия, се присъединява към екипа на веригата. Първата ? позиция е на регионален мениджър „Продажби“ в Германия, където отговаря за 5 магазина и около 100 служители. През 2010 г. се завръща отново у нас, за да стане част от откриването на първите магазини Lidl в страната. Трупа опит и в чужбина – участва в откриването на първите Lidl магазини в Швейцария и Литва, като в Lidl Литва заема и управленска позиция.

     

    За Доротея Лидл България е възможност да работи по немски стандарти, но тук, у дома, където са семейството и приятелите. Не крие и че когато работиш за социално отговорна компания, каквато е Лидл България, няма как да не бъдеш горд, че си част от нещо стойностно и добро. Споделя, че работи с желание и страст и няма скучни дни – има цели и приоритети и най-важното – има хора с висока ценностна система и доказан професионализъм, а работата в подобна среда ? носи гордост и удовлетворение.

     

    Най-голямата социално отговорна инициатива, която Лидл България развива, е „Ти и Lidl за по-добър живот“. Благодарение на нея, за последните две години бе събран фонд от 390 000 лв. за финансиране на 51 проекта от цялата страна. Сред финансираните проекти за 2017 г. е и проект за инсталиране на система за видеонаблюдение на Поморийското езеро, която улеснява и създава възможност за мониторинг на нарушенията на природозащитното законодателство и режимите на защитената територия, за превенция при опазването на биоразнообразието и подкрепа на научно-изследователската дейност в района на езерото.

     

    С Бургас е свързан и още един ключов за Лидл България проект – това е Диляна Георгиева от Бургас, чиято рецепта за сладко от люти чушки е единият от победителите в конкурса „Съхрани родния вкус“. Преди няколко месеца сладкото от люти чушки стана част от постоянния асортимент на веригата в продуктовата линия „Родна стряха“, заедно с пушената кълбъсъ, която е другата потребителска рецепта финалист в кампанията и която също може да бъде намерена в магазините на Lidl.

     

    Разработката на нови продукти и различни продуктови иновации е сред приоритетите на Лидл България. По този начин веригата отговоря още по-добре на изискванията и предпочитанията на потребителите. Lidl e първата търговска верига у нас, която въвежда иновативната серия колбаси Clean Label без изкуствени консерванти, оцветители и овкусители. Компанията предлага и единственото на пазара прясно месо, сертифицирано от SGS – световен лидер в контрола на хранителни стоки.

     

    През 2017 г. търговската верига въвежда още по-високи стандарти за качество при колбасите собствена марка - Pikok, Baroni, Dulano и „Родна стряха“. Те вече се произвеждат без влагане на механично отделено месо. Това е пряка предпоставка за намаляването на различни добавки като консерванти, овкусители, оцветители, белтъци и други. В допълнение, около 80% от всички прясно изпечени хляб и хлебни продукти на Lidl са без хидрогенирани мазнини и консерванти.

     

    Характерни за веригата са добре подбрани собствени марки, които са в основата на бизнес модела на Lidl. Възможността, която те дават за контрол на производството, е гарант за качеството на продуктите и най-много допринасят за характерното предимство на веригата – оптимално съотношение между качество и цена.

     

    коментари

    Добави своя коментар
    още новини
    Актуален брой на вестника
    анкета

    Къде ще посрещнете Новата 2019 година

                                      Резултати
    валути
    ЕвроEUR 1.95583
    usd Щатски долар USD 1.72138
    gbp Британска лира GBP 2.21491
    chf Швейцарски франк CHF 1.72426
    хороскоп
    всички

    Потиснете раздразнителността си, тя се отразява негативно на околните. А това не винаги им носи най-приятните мигове. Очакват ви приятни изживявания, за някои от вас и в интимен план. Не спирайте поривите на сърцето си, бъдете естествени и ще се радвате на пълноценна връзка.

    Следвайте ни
    Facebook            
    Контакти

    Редакционен офис:
    Бургас, ул. „Милин камък” 9

    Репортери: 0878/424676
    Реклама:       056/825435
                   0878/424698
                   0897/546055

    За реклама във вестник „Черноморски фар“
    e-mail:  far@chfar.com, topkarov@faragency.bg

    За реклама в Черноморски фар ONLINE
    e-mail:  reklama@faragency.bg

    За въпроси, съобщения, писма, запитвания,
    предложения, сигнали и др.

    e-mail: info@faragency.bg

    За забелязани нередности по сайта
    e-mail: admin@faragency.bg

    За връзка с репортерите: reporter@faragency.bg

    Важно:
    При цитиране на части от материали от faragency.bg и при използване на цели текстове, позоваването на източника е задължително. Включването на връзки към публикации в изданието е свободно, а наличието му се оценява като израз на добро възпитание и колегиалност.

    Copyright 2014 Черноморски фар. Всички права запазени.
    placeholder