Вход с регистриран акаунт:
  • Още нямате акаунт? Регистрирайте се
    Забравена Парола

    www.factor-bs.com

    16:25Вторник

    16 Октомври 2018

    архив   Facebook   Twitter   Google+   Youtube   RSS feed
    Бургас 18° вятър: KM/h 5 дневна прогноза  

    Подаряваме екскурзии за Свети Валентин

    13-02-2018 0 530

    Снимка:

    Преживяванията са за предпочитане пред  вещите

     

     

    Потребителите все повече предпочитат да заплащат за преживявания пред материални вещи като подарък за любимия човек за Свети Валентин, сочи новото издание на ежегодното проучване „Mastercard Love Index“. Според изследването, в периода около Деня на влюбените разплащанията, свързани с изживяване на емоционални моменти, се повишават с 6% от 2015 г., а броят трансакции с тази цел е нараснал с над 17% за същия период.

    Годишното проучване „Mastercard Love Index“, което представя данни от анализ на разплащателните трансакции с кредитни, дебитни и предплатени карти за последните три периода на празника на влюбените (11–14 февруари 2015–2017 г.), разкрива, че най-сигурният път към сърцето на любимия човек минава през стомаха – вечеря навън е най-популярният подарък за празника с 40% дял от разходите на влюбените и 75% дял от всички трансакции за периода през 2017 г.

    Желанието да зарадваш партньора с незабравимо пътуване със самолет или влак също отбелязва значителен ръст – броят на трансакциите с тази цел се е увеличил с 23% през 2017 г., което представлява 22% от общите разходи през най-романтичното време на годината. Престой в хотел остава фаворит сред предпочитанията с дял от 27% от разходите.

    Данните доказват развитието на „икономика на преживяванията“, която се движи от стремежа към щастие чрез създаването на емоционални моменти, а не през закупуването на материални подаръци.

    Безконтактната технология – перфектният начин да избегнеш неловкия и неудобен момент при пристигането на сметката, набира все по-голяма популярност като предпочитан метод за разплащане. Стойността на безконтактните трансакции бележи огромен ръст от 311%, а 203% е увеличението на броя безконтактни трансакции от 2015 г. Всъщност, сумата, изразходвана с безконтактни плащания, нараства във всички категории, като най-голям е ръстът за въздушни и железопътни пътувания (1064%), бижута (453%) и цветя (446%).

    Средствата, похарчени за доскоро традиционни за Свети Валентин подаръци като цветя, се понижава с 3%, въпреки че броят трансакции се е увеличил с 14%, което показва, че когато става въпрос за символите на романтиката, дори едно цвете може да означава много повече от голям букет. Подобна е ситуацията и при бижутата – похарчените средства намаляват с 9%, но трансакциите се увеличават с 10% спрямо 2015 г.

    Изследването, което анализира поведението при пазаруване в над 200 територии по света, посочва и бъдещите тенденции при покупките за Свети Валентин.

    Планираме ли внимателно, или сме по-скоро спонтанни, когато става въпрос за любимия човек? Данните показват, че хората вече не оставят закупуването на подарък или изненада за последния момент, като по-голямата част (30%) от покупките за Свети Валентин се извършват на 11 февруари (48,8 милиона трансакции в световен мащаб през последните три години). Малко над една четвърт (27%) от всички трансакции между 11 и 14 февруари са направени навръх самия Ден на влюбените.

    Тенденцията за онлайн пазаруване продължава с огромно увеличение от 136% в броя на електронните трансакции от Свети Валентин `2015 до Свети Валентин `2017.

    „Да обградиш с внимание любимия човек за Деня на Свети Валентин продължава да бъде актуално сред двойките. Данните от нашето проучване показват, че докато хората все още купуват традиционни подаръци, все повече се засилва тенденцията да подариш незабравими съвместни мигове“, споделя Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония. „Безконтактните плащания са удобни и правят живота по-лесен и е чудесно да виждаме все повече хора по света, които приемат и използват технологията. Mastercard Love Index, който провеждаме за трета година, подчертава глобалните и регионални тенденции, за да предложи на търговците безценни познания за потребителските навици за пазаруване през най-романтичния период от годината“, допълва тя.

     

     

    коментари

    Добави своя коментар
    още новини
    Актуален брой на вестника
    анкета

    Какво да има на мястото на "жабарника"?

                                      Резултати
    валути
    ЕвроEUR 1.95583
    usd Щатски долар USD 1.68883
    gbp Британска лира GBP 2.2214
    chf Швейцарски франк CHF 1.71144
    хороскоп
    всички

    Извлекли сте си поука от минали грешки и с внимание ще се отнесете към идеите на партньорите си. Интелигентната ви природа ще ви подскаже, че в тях перспективите са добри и ще заложите на общото сътрудничество. Нови придобивки и впечатления очакват някои от вас. Ще се радвате на семейно разбирателство и уют.

    Следвайте ни
    Facebook            
    Контакти

    Редакционен офис:
    Бургас, ул. „Милин камък” 9

    Репортери: 0878/424676
    Реклама:       056/825435
                   0878/424698
                   0897/546055

    За реклама във вестник „Черноморски фар“
    e-mail:  far@chfar.com, topkarov@faragency.bg

    За реклама в Черноморски фар ONLINE
    e-mail:  reklama@faragency.bg

    За въпроси, съобщения, писма, запитвания,
    предложения, сигнали и др.

    e-mail: info@faragency.bg

    За забелязани нередности по сайта
    e-mail: admin@faragency.bg

    За връзка с репортерите: reporter@faragency.bg

    Важно:
    При цитиране на части от материали от faragency.bg и при използване на цели текстове, позоваването на източника е задължително. Включването на връзки към публикации в изданието е свободно, а наличието му се оценява като израз на добро възпитание и колегиалност.

    Copyright 2014 Черноморски фар. Всички права запазени.
    placeholder