Вход с регистриран акаунт:
  • Още нямате акаунт? Регистрирайте се
    Забравена Парола

    www.factor-bs.com

    00:02Неделя

    16 Декември 2018

    архив   Facebook   Twitter   Google+   Youtube   RSS feed
    Бургас вятър: KM/h 5 дневна прогноза  

    В Айтос масово изпищяха срещу интернета на А1

    06-10-2018 0 4076

    Снимка:

    Георги РУСИНОВ

     

    Масово айтозлии се оплакват от интернета на А1 в града. Постове във Фейсбук заливат айтоските групи с оплакващи се хора от качеството на връзката. Редовните оплаквания са, че интернета ту е тук, ту го няма. Някои вече не издържат на постоянната борба за това да се включиш в мрежата напомняща по-скоро картинка от края на 20-и век, когато това  ставаше много трудно, а скоростта беше ужасна и се канят да се изключат от услугите на мобилния оператор. Оказва се обаче, че А1 иска заплащане на неустойка от 3 месечни такси, което още повече фрустрира хората.

    Проверка на „Черноморски фар“ установи, че проблемите започват от края на юли. Тогава местната фирма доставчик „Ситинет“ продава дела си на А1, но не известяват досегашните си абонати. Хиляди хора в града се оказват изненадани, когато впоследствие разбират, че са към нов доставчик с много по-лоша услуга.

    Една от потърпевшите сподели пред наш репортер, че още през август месец е подала жалба за влошено качество на услугата.

    „Постоянно интернета идваше и изчезваше. Положението стана нетърпимо, тъй като ми се налага да работя предимно и от вкъщи с интернет. Тогава подадох жалба, на която отговор получих седмица по-късно. Системата на А1 за поддръжка на домашния интернет като цяло е по-тромава от предишния доставчик, защото минава през повече процедури – свързваш се с оператор, на когото съобщаваш проблема, от там се заявява повредата, следва известяване и т.н. в един безкраен процес. При „Ситинет“ момчетата реагираха в рамките на няколко часа“, казва жената.

    Така голяма част от хората са се прехвърлили към другия доставчик в града, с когото „Ситинет“ делеше пазара толкова години, като неохотно са платили неустойките си. Други обаче вече говорят за писмо до омбудсмана Мая Манолова и сигнализиране до Комисия за защита на потребителя. Очевидно е, че горе-долу половината град е настръхнал срещу патовата ситуация, в която се намира.

    коментари

    Добави своя коментар
    още новини
    Актуален брой на вестника
    анкета

    Какво да има на мястото на "жабарника"?

                                      Резултати
    валути
    ЕвроEUR 1.95583
    usd Щатски долар USD 1.73312
    gbp Британска лира GBP 2.17714
    chf Швейцарски франк CHF 1.7379
    хороскоп
    всички

    Потиснете раздразнителността си, тя се отразява негативно на околните. А това не винаги им носи най-приятните мигове. Очакват ви приятни изживявания, за някои от вас и в интимен план. Не спирайте поривите на сърцето си, бъдете естествени и ще се радвате на пълноценна връзка.

    Следвайте ни
    Facebook            
    Контакти

    Редакционен офис:
    Бургас, ул. „Милин камък” 9

    Репортери: 0878/424676
    Реклама:       056/825435
                   0878/424698
                   0897/546055

    За реклама във вестник „Черноморски фар“
    e-mail:  far@chfar.com, topkarov@faragency.bg

    За реклама в Черноморски фар ONLINE
    e-mail:  reklama@faragency.bg

    За въпроси, съобщения, писма, запитвания,
    предложения, сигнали и др.

    e-mail: info@faragency.bg

    За забелязани нередности по сайта
    e-mail: admin@faragency.bg

    За връзка с репортерите: reporter@faragency.bg

    Важно:
    При цитиране на части от материали от faragency.bg и при използване на цели текстове, позоваването на източника е задължително. Включването на връзки към публикации в изданието е свободно, а наличието му се оценява като израз на добро възпитание и колегиалност.

    Copyright 2014 Черноморски фар. Всички права запазени.
    placeholder