Събота, 27 Апр 2024
    
Несебър

Несебър търси богати туристи от Нидерландия и Белгия

  18.03.2024 17:13  
Несебър търси богати туристи от Нидерландия и Белгия

Кметът Николай Димитров:Община Несебър взе участие  в две международни туристически изложения

 

“Община Несебър взе участие в две международни туристически изложения  през първите два месеца на годината. Участията са  реализирани в рамките на проект „Прекрасният Несебър – Вашето място за почивка сред древни забележителности“, който се финансира от Министерство на туризма по линия на Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в Република България.“, информира кметът на Несебър Николай Димитров.

 

Международното туристическо изложение „Utrecht Tourism Fair 2024“ в Утрехт, Кралство Нидерландия, събира ежегодно през януари, както професионално насочена, така и масова публика. Община Несебър бе част от щанда на туристическия оператор Corendon International Travel BV, партньор в изпълнението на проекта. Акцентът на туристическия продукт бяха културно-историческите, природни богатства и автентичност на региона. Тази година организаторите на събитието са отчели по-висок ръст на посещаемост спрямо миналата година.

 

Община Несебър бе част и от 65-то издание на „Brussels Holiday Fair 2024“ в Белгия през февруари. Изложението традиционно привлича сериозен интерес от страна на широката аудитория и на представители на туристическата индустрия. Подчертан беше потенциалът на района, популярен с морските си почивки, както и възможността да бъде комбиниран и с други форми на туризъм.

        

Като водещ партньор Община Несебър изпълнява и проект „Промотиране на Черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари“, а като партньор е част от проектите на Община Бургас и Община Приморско, където рекламата на региона е фокусирана върху туристическите пазари Дания, Великобритания, Полша и Чехия.

 

Участията на общината в международни туристически борси е в съответствие с основните приоритети на Програмата на Министерство на туризма и неговата маркетингова стратегия да наложи България като сигурна и спокойна четирисезонна дестинация с качествен, устойчив и конкурентоспособен туристически продукт.