Националната агенция за приходите отбеляза Деня на свети Матей – първият събирач на данъци. Навръх професионалния си празник от НАП отчитат една година, изпълнена с предизвикателства, добра събираемост на приходите и постигнати високи цели, които бяха поставени пред приходната администрация. За улеснение на данъкоплатците НАП предлага повече от 170 онлайн услуги, което я прави една от най-дигиталните институции.
Отличните резултати, които постига НАП, се дължат на добре свършената работа, неуморния труд, високия професионализъм, постоянни усилия и стремеж за развитие на приходната агенция в името на потребителите. Партньорският подход на Агенцията спрямо бизнеса и гражданите води до положителна промяна в поведението на данъкоплатците.
„В навечерието на професионалния ни празник ние отчитаме поредните високи резултати. Нищо от постигнатото дотук нямаше да е възможно без всеки един от служителите в НАП. Екипната работа, постоянството, усилията на всички в приходната агенция доведоха както до положителната промяна в поведението на данъкоплатците, така и до повишената ефективност на контролната дейност и противодействието на сивата икономика и на опитите за данъчни измами. Партньорският подход към данъкоплатците, дигитализацията и разработените над 170 електронни услуги доведоха до повишаване на приходите в бюджета. Очакванията към НАП са големи и растат с всяка изминала година. Уверен съм, че ще продължим да ги изпълняваме, като прилагаме, както досега, високи професионални стандарти, същия непрекъснат стремеж към развитие и усъвършенстване. Благодаря на служителите на НАП за усилията, за добре свършената работа, нестихващия хъс и професионализъм“, каза изпълнителният директор на НАП Румен Спецов.