Дона МИТЕВА
Само за три месеца, откакто е разделено обслужването на битови клиенти от тези, които са юридически лица, са обслужени 930 бизнес клиенти на EVN. Те вече се приемат в офиса на улица „Александровска“ 1.
„Разделянето на бизнес клиентите и битовите, които останаха да бъдат обслужвани в офиса в „Лазур“ намали опашките. Защото на всички е ясно, че бизнес клиентите по някога отнемат дори и час за обслужване.Сега вече няма такива големи опашки в офиса в „Лазур“, коментира инж.Здравко Братоев, зам.-председател на Съвета на директорите на Електроразпределение Юг.
За бизнес клиентите има и още едно улеснение – те могат да си направят предварителна резервация за среща с експерт от EVN,за да сведат чакането до минимум.
Пак за улеснение на гражданите от 1 октомври ще бъде открит и клиентски център в Несебър.
Нова онлайн услуга също ще улеснява потребителите. В проект е онлайн портал, където всеки клиент да има свой профил.Там ще се предлага и услугата ново присъединяване, като комуникацията ще става от дистанция. Клиентите ще имат възможност да проследяват до къде е стигнала процедурата и дори да подписват договорите с електронен подпис.