Дона МИТЕВА
Европейски потребителски център (ЕПЦ) България за осма година провежда своето лятно турне със спирка в Бургас.
В разгара на сезона на пътешествията, екипът представя информация за това какви са правата на потребителите при пътуване и почивка в ЕС. И от Европейски потребителски център могат да помогнат при възникнал проблем.
В Бургас сме разпознаваеми. Целта на поредната ни кампания е да привлечем вниманието на хората към проблемите, с които могат да се сблъскат по време на пътуване в чужбина или пък при пазаруване от други държави.
Най-много си остават жалбите и оплакванията, по които работим в ЕПЦ България, свързани с въздушния превоз. Те са около една трета от всички сигнали. От началото на 2023 г. ,спрямо първите 7 месеца 2019 г., те са се увеличили почти двойно. Това има и своето обяснение с факта, че все повече хора летят, искат да пътуват, а и имаше около 2 години, когато се пътуваше много по-малко и сега искаме да си наваксаме пропуснатото“, коментира Соня Спасова, директор на Европейския потребителски център.
Експерти на центъра днес дават съвети и напътствия на гражданите, а при необходимост и приемат оплаквания в близост до Казиното, а утре ще бъдат на Летище - Бургас.