Неделя, 23 Мар 2025
    
Любопитно

В България беше създадена първата асоциация на инфлуенсърите

  22.03.2025 13:40  
В България беше създадена първата асоциация на инфлуенсърите

В Търговския регистър официално е регистрирана Българска асоциация на създателите на съдържание (БАСС) – първата организация в България, създадена с цел да обедини и защитава създателите на съдържание, както и да подпомага развитието на инфлуенсър маркетинга и дигиталната индустрия.

Асоциацията ще работи за утвърждаването на етични и прозрачни професионални стандарти, защита на правата на създателите на съдържание и изграждането на устойчива среда за развитие, съобщават от БАСС.

Сред учредителите на БАСС са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията за създаване на съдържание в България: Радостина Христова, Александра Богданска, Слави Панайотов, Дария Станчева, Венета Романски, Ивайло Драгиев и Климент Йончев.

Основните цели на БАСС са насърчаване на професионализма и повишаване на стандартите в инфлуенсър маркетинга; защита на правата и интересите на създателите на съдържание в България; разработване на обучителни програми и инициативи, подпомагащи създателите на съдържание в тяхното професионално развитие; организиране на събития и семинари, насочени към изграждане на устойчиви партньорства с бизнеса; налагане на етични и прозрачни бизнес практики в тази динамично развиваща се индустрия.

Всеки създател на съдържание може да кандидатства за членство чрез официалния уебсайт на асоциацията.

Председателят на БАСС, Радостина Христова, коментира:

"Асоциацията си поставя за цел да утвърди етични и прозрачни стандарти в дигиталното пространство, да повиши качеството на съдържанието и да създаде условия за устойчиви партньорства между инфлуенсърите и бизнеса. БАСС ще работи за изграждането на по-устойчива и професионална среда за дигиталните създатели в България".

Източник: БАСС